1♛ Wywiady z pasji.



A cóż to za nowość?
Zapraszam was do niesamowitych wywiadów na moim blogu. Na początku będą one tylko z osobami szarymi, nie wyróżniającymi się z tłumu, ale niezwykłymi, ponieważ posiadają pasję, której poświęcają całe życie. Tego typu posty będą pojawiać się raz w miesiącu na moim blogu.

Pierwszą osobą, która zgodziła się na wywiad jest Alicja - pasjonatka koni.


Cukierkowataa - Witaj, Alicjo! Na początek powiedz mi, czemu Twoja pasja jest wyjątkowa, według Ciebie?

Alicja - W tej pasji wyjątkowe jest to, że każda jazda jest inna. Każda chwila jest piękna, chociaż czasem towarzyszą temu duże emocje, ponieważ jest to niebezpieczny sport. No i możliwość obserwacji tych pięknych istot.

Cukierkowataa - Jak zaczęła się Twoja pasja? Twoja miłość do koni?

Alicja - Moje zainteresowanie końmi tak na poważnie zaczęło się kiedy pojechałam z sąsiadka do jej brata obejrzeć nowo narodzonego źrebaka Jokera. Był to kucyk i nie był większy od psa. Bardzo mi się spodobał i zaczęłam go codziennie odwiedzać i opiekować się nim. Po pewnym czasie zaczęłam do siadać jego mamę. I tak to się zaczęło.

Cukierkowataa - Od ilu lat jeździsz?

Alicja - Od 3 lat.

Cukierkowataa - To spory okres czasu, Brałaś przez ten czas udział w zawodach? Może wygrałaś coś szczególnego?

Alicja - Udziału w zawodach nie brałam, ale mam zamiar wiosną. Od 2 miesięcy trwają przygotowania moje i konia.

Cukierkowataa - Na jakim koniu zwykle jeździsz oraz startujesz na zawodach?

Alicja - Jeżdżę na mojej klaczy małopolskiej Axa-mitce.

Cukierkowataa - Dziękuje udzielenie wywiadu.



4 komentarze :

  1. Fajny pomysł na cykl postów! Warto posiadać pasję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Mam w rodzinie osobę, któa również pasjonuje się jazdą konną.
    Pozdrawiam pomau-nolimits.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam koleżankę, która kocha jazdę konną :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, spełnienia wszystkich marzeń oraz samych sukcesów - również w blogowaniu :)
    http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł, czekam na więcej! :D Oj, ile ja bym dala jakby ktoś ze mną taki wywiad przeprowadził. A zainteresowań to ja mam... no nie da się zliczyć. :) Ha ha ha! :D

    OdpowiedzUsuń

Nie każdy dostrzega piękno. © 2018. Wszelkie prawa zastrzezone. Szablon stworzony z przez Blokotka