2♛ Wywiady z pasji

Przedstawiam państwu imponującą pasję. Połączenie: kobieta i żużel. Aleksandra interesuje się żużlem. Lecz co to jest? Żużel to wyścigi motocyklowe. Według wielu ludzi jest to bardzo niebezpieczny sport. Fascynujące, że właśnie kobieta wybrała taką pasję. Zacznijmy wywiad! 


Cukierkowataa - Dlaczego Twoja pasja jest wyjątkowa?

Aleksandra - Wydaje mi się właśnie że przez te emocje,za te poświęcenie zawodników bo w końcu ryzykują swoim życiem a poza tym taka rodzinna atmosfera :)

Cukierkowataa - Ile czasu interesuje Cię żużel?

Aleksandra - W sumie to od dziecka nawet jak byłam w brzuchu też kibicowałam.

Cukierkowataa - Udzielasz się w tym. To znaczy sama jeździsz i w ogóle?

Aleksandra - Sama nie jeżdżę chociaż bym chciała spróbować może w wakacje się skuszę.

Cukierkowataa - Masz osobę z która dzielisz tą pasję?

Aleksandra - Mam osoby które chodzą ze mną na mecze ale nie są tak wkręceni jak ja.

Cukierkowataa - A chłopak? Musi być fanem czy raczej nie?

Aleksandra - Mój chłopak nie jest za bardzo za żużlem ale czasem się przejdzie.

Cukierkowataa - Co Twoi rodzice na że tak powiem nie typową pasję dla dziewczyny?

Aleksandra - Oni też chodzą więc nie ma z tym żadnego problemu ale wiele osób tak mówi że ogólnie faceci i żużel a przecież kobiety też jeżdżą i to z licencją.

Cukierkowataa - Na prawdę ciekawa pasja. Dziękuję za wywiad.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Nie każdy dostrzega piękno. © 2018. Wszelkie prawa zastrzezone. Szablon stworzony z przez Blokotka