6♛ Wywiady z pasji.


Sławnym aktorem klasy 1a Liceum Ogólnokształcącego im. Polskiej Macierzy Szkolnej jest Dominik. Grał on między innymi w takich spektaklach jak: ,,Stan Wyjątkowy’’ i ,,Festiwal Pamięci’’. Nasz artysta miał zaszczyt być za kulisami Rozdania Orłów. Zapraszamy do wywiadu z młodą gwiazdą.

Uważasz, że aktorstwo jest tylko zawodem, czy również pasją?
Dominik - Zależy dla kogo, jedno nie wyklucza drugiego. Dla mnie jest to póki co tylko pasja.

Czy według Ciebie aktorstwo jest wyjątkowym zawodem/pasją?
Jest dla mnie czymś wyjątkowym, więc raczej tak. Lubię wcielać się w różne role, na chwilę nie być sobą, sprawia mi to frajdę.

Zapamiętywanie tekstów to podstawa. Masz jakieś sposoby, aby dobrze zapamiętać teksty?
Po prostu czytam tekst, aż go zapamiętam, przekształcam też niektóre zdania po swojemu żebym czuł się bardziej naturalnie, kiedy je wypowiadam.

Jeśli jest kilka spektakli w bliskich siebie terminach to nie mylą Ci się kwestie lub ogólnie przedstawienia?
Jestem jeszcze początkujący i mało zapracowany, nie miałem jeszcze okazji mieć kilku spektakli w jednym czasie.

Kto jest Twoim autorytetem i dlaczego?
Dominik - Mam wielu idoli. Z zagranicznych jest nim Marlon Brando lubię go za to, jaki wywarł wpływ na kino, jego sposób gry aktorskiej inspiruje wielu aktorów na całym świecie do dziś. Następny to Jack Nicholson za to, z jaką lekkością podchodzi do aktorstwa i bez problemu potrafi wcielić się w rolę. Daniel Day Lewis za psychiczne przywiązywanie się do postaci, za ekstremalne przygotowania się do roli, które przez niektórych są uznawane za objaw choroby psychicznej i z Polski oczywiście Janusz Gajos za to, że jako jeden z niewielu polskich aktorów nie dał się zaszufladkować i nie kojarzy się z jedną konkretną rolą i oczywiście za to, że swoją obecnością na ekranie przykuwa ogromną uwagę.

Czego nauczyłeś się od Swoich idoli?
Najlepsi też mają wzloty i upadki.

W jakim filmie marzysz zagrać?
Na razie w jakimkolwiek (śmiech), ale na pewno fajnie byłoby zagrać w jakimś filmie psychologicznym albo gangsterskim.

Z obecnie nakręconych filmów w którym byś się widział i jako kto?
W ,,Locie nad kukułczym gniazdem’’ jako McMurphy. To moja ulubiona rola filmowa.

Jak wspominasz Rozdanie Orłów?
Wspominam bardzo dobrze, spotkałem wiele znanych osób, które od dawna chciałem zobaczyć, zrobiłem zdjęcie z Januszem Gajosem, o którym była mowa wcześniej i generalnie nie miałem jakiejś ciężkiej pracy, wiec wspominam bardzo miło i gdybym mógł wziąć w tym udział jeszcze raz ,to bym się ponownie na to zdecydował.

Dziękuję za udzielenie wywiadu!

Dominik – Również dziękuję.


4 komentarze :

  1. Ciekawy wywiad, praca aktora z pewnością do najłatwiejszych nie należy i wymaga lat ćwiczeń, tacy ludzie mają prawdziwy talent :) Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wywiady na blogu, to świetny pomysł. :) To bardzo buduje, gdy czyta się o ludziach z pasją, którzy mają swoje cele i rozwijają się! ;)

    zapraszam - http://naszymi-oczyma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wywiad :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny wpis :)
    zaczynam dopiero, czekam na jakiekolwiek rady, opinie ;)
    http://malinkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie każdy dostrzega piękno. © 2018. Wszelkie prawa zastrzezone. Szablon stworzony z przez Blokotka