7♛ Wywiady z pasji

Dzisiaj pragnę Wam przedstawić Weronikę. Pasja, którą ma, chciałby mieć prawie każdy człowiek. Jest to rysowanie. Niesamowita jest moc kiedy możesz narysować piękny świat, który widzisz.

Witaj! Dlaczego Twoja pasja jest wyjątkowa?

WeronikaUkazuje mnie jaką naprawdę jestem. Mogę być sobą i nie kryć tego.

Kiedy odkryłaś swoja pasje i w jaki sposób?

Odkryłam ją 2 wieku sześć lat na konkursie szkolnym, który polegał na narysowaniu swojej okolicy, rysowałam 2 godziny bez pomocy, udało mi się i wygrałam, wszyscy bili mi brawo.

Co głównie malujesz?

Krajobrazy, ale też portrety i martwą sztukę.




Czemu rysujesz?

Weronika - Bo to kocham .

To ważne żeby kochać to co się robi. Planujesz jakaś przyszłość ze swoją pasją?

WeronikaChcę pomagać ludziom, jednym z moich pomysłów jest rysownik w kryminalistyce.

Czeka Cię dużo nauki, i rysowania, aby dość do perfekcji.

Weronika - Tak masz rację.

Dzięki za wywiad.




1 komentarz :

  1. Jakie cudowne! Ma dziewczyna niesamowity talent!

    Zapraszam do siebie, zaczynam przygodę z blogowaniem.
    http://aleksandrabubicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie każdy dostrzega piękno. © 2018. Wszelkie prawa zastrzezone. Szablon stworzony z przez Blokotka