7♛ Wywiady z pasji

Dzisiaj pragnę Wam przedstawić Weronikę. Pasja, którą ma, chciałby mieć prawie każdy człowiek. Jest to rysowanie. Niesamowita jest moc kiedy możesz narysować piękny świat, który widzisz.

Cukierkowataa - Witaj! Dlaczego Twoja pasja jest wyjątkowa?

WeronikaUkazuje mnie jaką naprawdę jestem. Mogę być sobą i nie kryć tego.

Cukierkowataa - Kiedy odkryłaś swoja pasje i w jaki sposób?

Weronika - Odkryłam ją 2 wieku sześć lat na konkursie szkolnym, który polegał na narysowaniu swojej okolicy, rysowałam 2 godziny bez pomocy, udało mi się i wygrałam, wszyscy bili mi brawo.

Cukierkowataa -  Co głównie malujesz?

Weronika - Krajobrazy, ale też portrety i martwą sztukę.




Cukierkowataa -  Czemu rysujesz?

Weronika - Bo to kocham .

Cukierkowataa - To ważne żeby kochać to co się robi. Planujesz jakaś przyszłość ze swoją pasją?

WeronikaChcę pomagać ludziom, jednym z moich pomysłów jest rysownik w kryminalistyce.

Cukierkowataa - Czeka Cię dużo nauki, i rysowania, aby dość do perfekcji.

Weronika - Tak masz rację.

Cukierkowataa - Dzięki za wywiad.




1 komentarz :

  1. Jakie cudowne! Ma dziewczyna niesamowity talent!

    Zapraszam do siebie, zaczynam przygodę z blogowaniem.
    http://aleksandrabubicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie każdy dostrzega piękno. © 2016. Wszelkie prawa zastrzezone. Szablon stworzony z przez Blokotka