Wakacje + niespodzianka!

No hej! Witam w wakacje. Dawno nie było nic tutaj. Pustki jak na pustyni. To przez ten szał pakowania, wyjazdów, a przede wszystkim słońca. Nie zapominajcie jak ważne w waszym życiu są wakacje. Możemy poznać na nich nowych przyjaciół, którzy nawet zostaną z nami już na zawsze. Także zakochać się bez pamięci w kimś kto przypadkiem przejdzie nam przed nosem. A potem wykazać się swą odwagą i zagadać. Wiele historii jak wiecie powstaje na wyjazdach, nie tylko tych planowanych, ale i spontanicznych. Czerpcie z życia jak najwięcej. A ja wrócę do Was z regularnymi postami na koniec sierpnia. Przygotowałam Wam małą niespodziankę... Chwilkę temu napisany mały wierszyk. Życzę Słonecznych Wakacji!

Chociaż ostatnio za bardzo czasu nie miałam,
to się niczego nie bałam.
Każdego wakacyjne szaleństwo ponosi,
kiedy ktoś kukurydzę na plaży roznosi.
Jaką mogę Wam dać radę?
Kiedy jedziecie w daleką podróż - wybierzcie autostradę.
A tak serio mówię Wam.
Słońcem się dziś napawam.
I wam też radzę
jak bladzi będzie wiecznie,
ja wam nic nie poradzę.
                               P.J.


(fot. Rob Bye)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Nie każdy dostrzega piękno. © 2018. Wszelkie prawa zastrzezone. Szablon stworzony z przez Blokotka