Jaki jest Twój poranek?

Nadchodzą słoneczne dni. Zima, której prawie w ogóle nie było odchodzi całkowicie. Wstajesz widzisz piękny wschód słońca. Już nie zaśpisz do szkoły. Promienie dają Ci siłę. W lusterku widzisz lepszą/ego siebie. Wady nie mają znaczenia w ten piękny dzień. Czego jeszcze brakuje? Uśmiechnij się! Dzisiaj jest twój dzień. Masz mnóstwo możliwości. To od Ciebie zależy czy kolejny dzień będzie taki sam czy kompletnie inny. Po patrz wokół. Ludzie siedzą w autobusie, znudzeni i zmuszeni jechać do szkoły czy też pracy. Zastanawiam się czego brakuje tym ludziom. Powinni rozdawać uśmiech innym. Jest nowy dzień! Problemy są nie ważne. Żyjesz tu i teraz! Jutra może nie być. Zaśpiewaj że masz piękne życie, śmiej się na cały głos. Co z tego że inni będą uważać Cię za wariatkę. Może im też brakuje radości życia? Podziel się uśmiechem! Dostrzeż piękno w życiu.

13 komentarzy :

  1. Taak z uśmiechem wszystko staje się prostsze a cele osiąga się skuteczniej:). Ważne by uśmiech był szczery i do przodu:)).
    Pozdrawiam!
    I zapraszam do mnie; www.aleksandraczaja.blogspot.com
    Mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt dzień bez uśmiechu, to prawie jak nie dzień. Nie chcę nawet zaliczać go do reszty. :)

    odrobinaciepla.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki miły post na początek dnia! :))

    U mnie nowy wpis-->
    http://wski.blogspot.com/
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już wyczekuję wiosny i słonecznych poranków ;) A uśmiechnęłam się dostrzegając kotka na tym zdjęciu ;) Pozdrawiam :)

    http://lady-awa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest coraz więcej oznak wiosny. A szczególnie poranki. Mam nadzieję, że szybko się doczekamy :)

      Usuń
  5. Swietny post i ciekawie sie czyta :D zapraszam modakaczanowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie się czyta, bardzo lubię marzec jakoś w wiosne jestem bardziej weselsza, to do takiego zaczynania dnia niestety łatwo mowić trudno zrobić, sądzę, że nie możemy być aż tak pozytywnie nastawieni do życia bo potem możemy się zawieść
    http://cheery-friendly-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie koniecznie zawieść. Nawet w złych sytuacjach są dobre rzeczy. Nie można tylko patrzeć, trzeba widzieć! :)

      Usuń
  7. U mnie dzisiaj za oknem szaro i ponuro, a to nie zachęca mnie do dzisiejszego dzielenia się uśmiechem. Chciałam porobić wiosenne zdjęcia kwiatów, a moje plany zostały pokrzyżowane. Jednak nie ma co się nad tym zamartwiać i trzeba znaleźć sobie coś innego do roboty.;)
    www.CROWDED-DREAMS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet w pochmurne dni można dostrzec wiosnę :)

      Usuń
  8. Ten post powinien przeczytać każdy. Bez wyjątku!
    Grimagee

    OdpowiedzUsuń
  9. Poranek jest moim ulubionym momentem w ciągu dnia ;) i ważne jest aby mimo wszystko zacząć go pozytywnie. Wierzę, że jaki poranek taki cały dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje motywacyjne posty :)

    OdpowiedzUsuń

Nie każdy dostrzega piękno. © 2018. Wszelkie prawa zastrzezone. Szablon stworzony z przez Blokotka