LIEBSTER BLOG AWARD - inaczej

Hejka! 
Zostałam nominowana do LBA, za co bardzo dziękuje. Pytania są ciekawym elementem na bloga. Można poznać autora od prywatnej strony. Czego u mnie w normalnym poście nie dostrzeżecie. Więc oderwijmy się troszeczkę od zamysłu o pięknie i zaczynajmy!

Na początek co to takiego LIEBSTER BLOG AWARD?

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną pracę".  Po nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował. Jednak zmienimy trochę zasady. Na samym dole postu napiszę 11 pytań. I każdy kto chce na nie odpowiedzieć, może to zrobić. Oznaczając mój blog w poście. :D

Zaczynamy z pytankami!

1. Jak wspominasz wakacje 2015 r.?

Wspaniale. Od 2014 jeżdżę na obóz nad morze. Śpimy w wielkich namiotach, są pyszne śniadanka, obiady i kolacje. Mnóstwo rozrywki. Ale też dużo miłości. Zazwyczaj jeśli się zakochuje to kiedy dobrze już znam daną osobę, jednak w wakacje 2015 coś się zmieniło. I spojrzałam tam gdzie nie trzeba. I szczerze mówią, kupidyn mnie trafił. Najlepsze wakacje jakie miałam. Czasem czuje, że trwają nadal. Więcej szczegółów zostawię dla siebie. Chcę tylko pozdrowić najlepszego chłopaka poznanego na wakacjach <3 

2. Jakie masz zainteresowania?


Szczególną moją pasją jest pisarstwo. Zdradzę, że w zaciszu mojego komputera jest 15 rozdziałów jednej mojej książki i 4 drugiej książki. Może kiedyś je wydam i będziecie mogli przeczytać moje dzieło. Kolejnym zainteresowaniem jest fotografia. Nie pasjonuje się tym tak jak pisarstwem jednak jest ważna w moim życiu. Na fotografiach można uchwycić wiele wspomnień, czy też piękno natury. Ale najgorsze w roli fotografa jest to, że na większości zdjęć mnie nie ma. Z połączenia tych twój zainteresowań wychodzi mój blog, którego mam nadzieję na bieżąco czytacie! 

3. Czy pieniądze mają dla ciebie duże znaczenie?

Nie, jednak są potrzebne do podróży kiedy chcemy się zobaczyć z kimś bliskim <3 Gdyby wszystko było za darmo byłoby lepiej!

4. Jakie wartości powinien posiadać każdy człowiek?

Przede wszystkim szacunek do innych. A on łączy się miłością. Moim zdaniem każdy człowiek powinien za cel mieć miłość. To dla niej żyjemy. Ona jest najważniejsza w naszym życiu. Bo co nam da kariera, co nam dadzą pieniądze? Gdy umrzemy każdą materialną rzecz zostawiamy na tym świecie, a po śmierci jesteśmy z ludźmi, których kochamy, opiekujemy się tymi co zostali tutaj. Oni dbają o nas modląc się i czyszcząc nasz grób. Miłość dzięki niej powstają kolejne pokolenia. Życie toczy się dalej. Wartość? Życie! Musimy je przeżyć jak najlepiej, przecież trwa tak krótko.

5. Czym kierujesz się w życiu?

Oczami, sercem. Gdy widzę dobrą drogę, a serce pcha mnie w nią. Idę. Rozumem ogarniam wszystko co jest na tej drodze i dążę do celu. To wszystko można połączyć w jedno - Intuicja. Wewnątrz nas jest mały stworek, ja go nazywam ''Morelek'', który podpowiada nam gdzie iść i jaką decyzje podjąć. 

6. Twój ulubiony cytat?

,,Wszystko jest możliwe, nie możliwe potrzebuje po prostu więcej czasu by stać się możliwe''
Od kiedy zrozumiałam swój talent, zaczęłam uważać, że w życiu wszystko jest możliwe. Nie ważne gdzie jesteśmy, co robimy, jeśli czegoś chcemy nawet największe i najbardziej niemożliwe marzenia spełnią się, jeśli będziemy tego chcieli. I zaczniemy wierzyć w swoje możliwości. 

7. Jak rozumiesz miłość?

Miłość, mój ulubiony temat. Od zawsze fascynowała mnie ona. Miłości się nie rozumie, ją się po prostu czuje! Gdy myślę o miłości wyobrażam sobie piękne piwne oczy w których jest cały mój świat. Prawie w każdym moim poście jest wspomniana miłość. Jest ona wszędzie. Wystarczy popatrzeć wokoło. 

8. Twój ulubiony wokalista bądź wokalistka?

Głównie słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho. Kiedyś, chociaż i teraz często słucham Avril Lavigne, a także Boy Epic, The Wanted i inne. Rzadko słucham polskich piosenek, a jeśli już to rap typu Aksa, Amfa, Guova, KaeN. W sumie najdłużej słucham Miley Cyrus. Czasem rozumiem jej zwariowane teledyski. Każdy potrzebuje zmian. Nie można wiecznie być grzeczną dziewczynką z długimi włosami. Przedstawię wam kilka moim ulubionych piosenek. Taka trochę playlista. 

9. Czy masz ulubiony film? Jak tak to jaki?

Kocham film ..Keith''. Więcej o filmie.

10.Wolisz noc czy dzień?

Ciemna noc zaczyna się. Wszystkie demony wychodzą na świat. Skrzypiące drzwi zaczynają powodować dreszcze na naszym ciele. Księżyc oświetla Ci drogę. Gdy lubisz mroczny świat i tajemnice kochaj noc. Jeśli jednak chcesz widzieć wszystko przejrzyście, wiedzieć co się kryje za każdym drzewem. Dzień jest twoim przeznaczeniem. Ja żyję pomiędzy, lubię gdy jest wieczór, kiedy wszystko usypia, kocham także gdy jest wcześnie rano, wszystko trwa w głębokim śnie, latem pachnie rosą, słońce delikatnie pada na moje ciało. Jest cisza wokoło. Tak. Uwielbiam poranki. I tylko dlatego wstaję rano by poczuć tą magiczną woń. 

11.Czy masz zwierzątko?

Mam. Uwielbiam zwierzęta. Kiedyś ufałam tylko im. Nadal im ufam, ale teraz także jednemu mężczyźnie, który jest dla mnie ważny. Miałam kiedyś psa. Miała na imię Kulka. Była rok starsza. I kiedy nie miałam komu się wyżalić, rozmawiałam z nią. Umiała słuchać, ale także wskazywała drogę. Rozumiem zwierzęta. Są cudowne. Ale od kiedy moja suczka umarła nie czuję, że koty, które są u mnie, czy też psy są moje. Moim zwierzątkiem była Kulka, i ciężko mi będzie nazwać inne zwierzę moim. Używam o niej sformułowań jak o człowieku, ponieważ była moją przyjaciółką, była równa ze mną. I tęsknie za nią. 

Dziękuje, że przeczytaliście te odpowiedzi. Były prosto z mojego serduszka. Teraz chciałabym zadać wam 11 pytanek na które odpowiecie i pokażecie swoje serduszko. 
Więc WSZYSCY odpowiadajcie! 

1. Co dla Ciebie jest najważniejsze w życiu?
2. Z czym są związane Twoje marzenia?
3. Co myślisz o przyjaźni?
4. Co przekazują Twoje ulubione piosenki?
5. Jaki jest Twój cel w życiu?
6. Pieniądze vs Miłość
7. Czym się pasjonujesz?
8. Soczek vs Cola vs Woda
9. O czym jest Twoje najlepsze wspomnienie?
10. Opowiedz co spowodowało, że piszesz bloga?
11. Czy uważasz, że jesteś ładna/przystojny? 






1 komentarz :

  1. 1. Zdrowie, dobre samopoczucie, przyjaźń...
    2. Z moją przyszłością
    3. Każdy powinien mieć przyjaciela
    5. Skończyć studia
    6. Miłość, ale pieniędzmi też nie pogardzę ;)
    7. Lubię pisać opowiadania
    8. Soczek
    10. Pierwszy założyłam, bo ciachałam pokazać światu swoją twórczość, a drugi tak jakoś wyszło.
    11. ani nie ładna, a nie nie brzydka
    BLOG

    OdpowiedzUsuń

Nie każdy dostrzega piękno. © 2018. Wszelkie prawa zastrzezone. Szablon stworzony z przez Blokotka