10♛ Wywiady z pasji

W tym miesiącu wywiad przeprowadziłam z Darią z bloga http://darriskablogerka.blogspot.com/
Jej pasją jest film. Coś co przynosi nam radość, dzięki właśnie nim możemy obejrzeć inspirujące sceny, które mogą pomóc nam w życiu. Zazwyczaj jeśli coś czytamy, bądź oglądamy to upodobniamy się do głównego bohatera. Widzimy co robimy źle, a co dobrze. Możemy tak zobaczyć swoje dobre i złe strony. Ale nie przedłużając zapraszam do wywiadu.

Opowiedz dlaczego taka pasja?

Daria - Filmy oglądam często. Lubię poznawać nowe języki, którymi sie posługują aktorzy. Przykładowo: młodzieżowy lub bardziej poważny.Czesto gdy obejrzę film robię analizę: co mi się podobało, a co nie. Jaki aktor grał dobra rolę, na przykład.

Czemu Twoja pasja jest wyjątkowa?!

Po prostu lubię ja, lubię o niej mówić i myśleć to jest coś co kocham.

Chciałabyś sama kręcić filmy?

Można tak powiedzieć, gdybym miała takie możliwości: sprzęt, ekipę to oczywiście ze tak.

I o czym one by były? Masz już jakieś pomysły?

Ze szczegółami nigdy się nie zastanawiałam, jednak chciałabym aby to były dramaty romantyczne. Takie sceny najbardziej lubię.

Masz ulubionych reżyserów, aktorów?

Aktorzy? Jasne jeżeli chodzi o polskich to tak: Jakub Wesołowski grał w "Czas honoru" a historie również lubię. Robert Pattinson to mój ulubiony aktor. Jeśli chodzi o reżyserów to nie mam.

Będziesz rozwijała w przyszłości swoją pasję np. kierunkiem aktorskim bądź reżyserskiej?

Daria - Oczywiście bym się starała abym się dostała do szkoły takiej w której bym mogła spełnić swoje wymagania.

Dzięki za wywiad.



2 komentarze :

  1. uwielbiam takie wywiady:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wywiad, ale szkoda, że odpowiedzi takie krótkie :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie każdy dostrzega piękno. © 2018. Wszelkie prawa zastrzezone. Szablon stworzony z przez Blokotka