12♛ Wywiady z pasji



Witam bardzo serdecznie w ostatnim już wywiadzie. Zamiast nich pojawi się coś nowego. A teraz przedstawmy naszą dzisiejszą gwiazdę. Nazywa się Natalia Herman. Pewnie już ją widzieliście na YouTube lub czytaliście jej bloga. Robi to co kocha. Jej pasja to blogowanie i  youtubowanie.


Czym jest dla ciebie pasja?
- Moja pasja jest dla mnie ucieczka od codziennych obowiązków i pewną forma relaksu, kocham modę i lubię o niej mówić. Dzięki prowadzeniu bloga i YouTube pomogłam już wielu osobom nie tylko w temacie mody. Sprawia mi to dużo radości.



Czy twoja pasja można nazwać wyjątkową?
- Nie wiem czy jest wyjątkowa raczej nie. Wiele osób zajmuje się moda, może sposób w jaki staram się z nią dzielić z moimi obserwatorami jest wyjątkowy.

Co Cię skłoniło do prowadzenia bloga, a potem kanału na yt?

- Bloga prowadzę dzięki mojemu chłopakowi, 2 lata temu namówił mnie do założenia bloga. Stwierdził że świetnie się w tym sprawdzę. Miał racje kocham to, a z YouTube moja przygoda zaczęła się trochę spontanicznie, a trochę też dzięki obserwatorom. Chcieli  oni oglądać moje vlogi. Nagrałam pierwszego i pochłonęło mnie to.



Masz jakąś historię z obserwatoriami, bądź post który zapadł ci w pamięci?
- Na pewno spotkanie z obserwatorami Madamzna zapadło mi w pamięci. Niesamowite że przyszło tyle osób. Usłyszałam dużo miłych słów odnośnie mojego bloga. Co do postów to każdy jest dla mnie wyjątkowo ważny. Za każdym z nich stoi jakaś mała historia.

Opowiesz jedna?
- Sesja dla sklepu butik była dla mnie niezwykle stresująca. Musiało wszystko wyjść perfekcyjnie, ponieważ następnego dnia po opublikowaniu postu byłam zaproszona do ich sklepu  jako stylistka mody. Doradzałam tam klientom w zakupach. Zdjęcia robiła mi Pani fotograf, której nie znałam i czułam się trochę spięta, ale jak już się rozluźniłam to świetnie mi szło. Zdjęcia wyszły znakomite i byłam bardzo zadowolona. Było dość zimno, a ja biegłam w samej koszuli po dachu jednego z Rybnickich budynków. Wtedy poczułam pierwszy raz ze ktoś docenia mnie i mojego bloga.





Nie zapomnij mnie zaobserwować ;)



9 komentarzy :

  1. Nie znana , bo ja jej nie znam

    http://skucinskae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam ten Blogerki szczerze. Jednak z miłą chęcią wpadnę na jej bloga i zobaczę jak tam posty. A u mnie jest KONKURS świąteczny także wpadaj i bierz udział.
    http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/1-blogmas-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wywiad, fajnie poznać :) Obserwuje kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znaną blogerką bym jej jeszcze nie nazwała, ale idzie w dobrym kierunku :) Miło się patrzy na jej zdjęcia i całkiem miło czytało się ten wywiad.

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki chłopak jak ma ta dziewczyna to skarb ;) Nie znam jej, ale lecę na kanał zobaczyć co tworzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł, żeby wywiad okrasić zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń

Nie każdy dostrzega piękno. © 2018. Wszelkie prawa zastrzezone. Szablon stworzony z przez Blokotka