Sen jest lepszy od samobójstwa

Kiedy nie wiesz co robić po prostu połóż się i śpij. Sen przeniesie Cię w lepszy świat. Jest lepszy niż śmierć, ponieważ zawsze możesz wrócić do bliskich. Wiesz, że nie masz nikogo. Mylisz się. Zawsze ktoś kogoś kocha, zawsze ktoś za Tobą tęskni i będzie płakał, gdy znikniesz z życia. Ludzie z natury są wredni. Chcą być najlepsi, dowartościowują się wyzywaniem i upokarzaniem innych. Pamiętaj! Na świecie jest wiele osób takich jak Ty! Nie jesteś sam/a. Jestem obok Ciebie, zapamiętaj to! Ważne jest by z kimś porozmawiać. Gdy rozmawiasz poznajesz ludzi, rozmowa może rozweselić, możesz nią uratować kogoś kto chce skończyć z życiem. Jaki jest sens samobójstwa? Jesteś tu, aby coś osiągnąć, zmienić. Tak wiele możesz, a ty tak po prostu się poddajesz. Gdy myślisz o śmierci jesteś tchórzem. Nie pozwól manipulować sobą! Wiesz, że jesteś lepszy od wszystkich niby ''fajnych'' ludzi, którzy za wartość uważają pieniądze. Pomyśl jak bardzo jesteś potrzebny! Potrzebny, aby postawić się złu.

5 komentarzy :

  1. Motywujący wpis, oby kogoś wsparł na duchu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały post:) Znam wiele osób które mają ciężko w życiu ale najważniejsze jest pozytywne nastawienie i docenianie tego co mamy :)

    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się Twoje posty, ale mam jedno pytanie, na które nie oczekuję odpowiedzi.
    Czy kiedykolwiek miałaś jakieś ''delikatne'' stany depresyjne, myślałaś o samobójstwie itp., czy piszesz to bez doświadczenia w tych sprawach, by pomóc innym, którzy takie myśli mają? Bardzo ciekawi mnie Twoja odpowiedź, jednakże nie nalegam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam. Przez to jestem teraz silniejsza. Nie miałam przy sobie nikogo. Dlatego chciałabym, aby ludzie znaleźli tu przyjaciela. Przyjaciel jako post. Pomoże, poradzi, a przede wszystkim zmotywuje. Każdy znajdzie tutaj swoje miejsce. Przecież problemy dotyczą każdego z nas. W sumie dzięki mojemu optymizmowi nadal tu jestem i tworze to dzieło dzieląc się optymizmem.

      Usuń
  4. Pozdrawiam i zapraszam na
    Ogłoszenia Radom

    OdpowiedzUsuń

Nie każdy dostrzega piękno. © 2018. Wszelkie prawa zastrzezone. Szablon stworzony z przez Blokotka