Wiosenny TAG DDOB

Bardzo uwielbiam stronę DDOB. Byłam na spotkaniu w Warszawie, gdzie jako upominek dostałam ich bransoletkę. Pojawił się kolejny TAG, stworzony z pytań, które podawali blogerzy na stronie DDOB. Zaczynajmy!

1. Nowy rok czy rozpoczęcie wiosny lepszy na zmiany?   - Natalia z bloga To Find Yourself

Każdy szuka momentu, kiedy się zmienić. Na nowy rok, na wiosnę, na lato, na walentynki, na urodziny, na imieniny cioci, na święta. Moim zdaniem sami musimy wiedzieć, że następuje ta zmiana. Zazwyczaj jest ona nie spodziewana. Ja zazwyczaj na wakacje obcinam włosy i czekam na zmiany. Wtedy najwięcej może się wydarzyć. Moim zdaniem najlepiej jest samemu wybierać ten moment. Według mnie jest to początek wakacji.

2. Co uważasz o stwierdzeniu "na wiosnę wszystko rodzi się na nowo" i czy wg Ciebie to stwierdzenie odnosi się tylko do przyrody? - Anonimowa autorka z bloga Mój Mały świat

Po mojemu to zdanie nie tylko należy intepretować jako zjawisko przyrodnicze, ponieważ ludzie zdejmują te wszystkie płaszcze, kurtki, rosną kwiaty, a z nimi może rosnąć miłość, jeśli komuś je podarujemy. Na wiosnę nie mamy wymówki, że spadł śnieg jeśli chcemy kogoś odwiedzić, teraz równie dobrze możemy wziąć rower, odnowić znajomości.

3. Co, według Ciebie, jest hitem tej wiosny?  - Klaudia z bloga Ayuna

Zależy co można nazwać hitem. Jeśli chodzi o muzykę, non stop słucham Sylwia Grzeszczak ,,Tamta dziewczyna''. Najbardziej zwracam uwagę na melodię w piosenkach, a ta jest idealna. (Szczęśliwy człowiek słucha melodii, smutny słów)


4. Czy przeprowadzasz u siebie wiosenne porządki w szafie? - Magda z bloga Kin-Jello

Tak. Poza tym, nie widzę sensu w pytaniach ,,czy..''. Bo odpowiedź jest tak, albo nie, niczego więcej się nie dowiemy.

5. Czy masz jakieś ciekawe wspomnienie, które wydarzyło się akurat w tą porę roku? - Asia z bloga Asia Janiszewska

Tak.

6. Z czym kojarzą Ci się wakacje? (zapachy, widoki, piosenki)  -Zuza z bloga Dark Blonde

Z miłością, być może dlatego, że mojego mężczyznę poznałam na wakacjach. Lecz nie tylko z tym. Dla mnie w ten czas wszędzie leci muzyka, każdy coś podśpiewuje, na moim obozie codziennie coś śpiewamy. Więc na pewno wakacje kojarzą mi się z muzyką! LINK

7. Jak uważasz: czy fotografia, podstawowa wiedza na jej temat jest potrzebna do prowadzenia bloga? I jakie masz zdanie na temat fotografii w blogsferze? - Paulina z bloga Lovett Lov

Każdy prowadzi o tym o czym chce. Dla mnie dobry był blog, nawet bez zdjęć, ważne żeby miał wartościowy tekst. Niestety większość ludzi w dzisiejszych czasach jest wzrokowcami i zachwycają się zdjęciami zamiast słowami w poście.

8. Skąd czerpiesz wiosenne inspiracje?ekipa DDOB

Z muzyki, z życia, z samej siebie, czyli z głowy. Inspiracją jest dla mnie wszystko, jednak każdy post i wszystko co mówię tworzy się w moim mózgu. Mam na prawdę bujną wyobraźnię i potrafię wiele razy sama siebie zainspirować.  

9. Co zawsze musi znajdować się w Twojej szafie z ubraniami? - Paula z bloga My Little World

A co ubrania mają do wiosny?

10. Jakie stawiasz sobie cele na wiosnę? - Ola z bloga Ola Brzeska

Być bardziej systematyczną, mniej leniwą i zaplanowane rzeczy robić na czas.

11. Co myślisz o coraz popularniejszym  trendzie wiosennym na spodnie typu cullote? - Julia Janulewicz

Może teraz wyjdę na jakiegoś odluda, ale mnie kompletnie nie interesuje moda, ani ubrania, ani jakieś spodnie. Mój blog jest kompletnie o czymś innym. Moda to dla mnie inna planeta, chodzę w tym w czym mi wygodnie.

12. Jakie plany na wakacje 2016? :) - Weronika Klonowska

Na pewno obóz. No i pewnie wycieczki rowerowe z chłopakiem, pojedziemy nad zalew może razem. Wszystko jeszcze przede mną. W moje wakacje wszystko jest spontaniczne. :)



1 komentarz :

  1. strasznie lubię czytać tagi, pomysł DDOB jest świetny, a Twoje odpowiedzi naprawdę motywują ludzi do jakiegoś działania.

    http://www.odrobinaciepla.pl/

    OdpowiedzUsuń

Nie każdy dostrzega piękno. © 2018. Wszelkie prawa zastrzezone. Szablon stworzony z przez Blokotka