Zmotywuj mnie!

Ile razy słyszymy od rodziców czego od nas wymagają. Chcą byśmy się ciągle uczyli. Inni mówią jak mamy się zachować. Każdy radzi, mówi, prosi. A to sami od siebie musimy wymagać. Wiedzieć co dobre, a co złe. Kiedy odejdą ludzie, którzy chcą dla nas jak najlepiej i sami będziemy musieli zadecydować o własnym życiu. O sobie. Widzisz odwaga w życiu polega na odrzuceniu zła, żalu, złości, przemocy, zemsty. Jakie życie byłoby piękne. Mimo to ludzie potrzebują tego aby docenić dobro. I przez to że jest to zło i umiemy je rozróżniać mamy po jednym nie widocznym skrzydle. Dlatego aby wznieść się ku górze potrzebujemy miłości - drugiego człowieka. Każdy spotykany człowiek jest schodkiem do nieba. My pomagamy innym, a inni pomagają nam. Może i na Ziemii twoim celem jest coś naturalnego nic nie zwykłego. Chcesz osiągać sukces. Proszę bardzo kieruj się  do tego. Lecz pamiętaj o tym najwyższym celu, którym jest Niebo. Bo tam będziesz cała wieczność. Wyobraź sobie linię. Jest to czas. Wszystkie lata ile trwa Ziemia i nasz świat. I zobacz jesteś tylko małym odcinkiem na tej linii. Nie żyjesz, nie żyjesz, żyjesz i potem dalej nie żyjesz. Więc weź za rękę swoją miłość. Nie ważne jest nic. I dążcie do Celu.

4 komentarze :

  1. Jestem ateistką, wybacz :D Mimo to wierzę w karmę i staram się czynić dobro bo mam nadzieję, że to dobro do mnie wróci :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życiowe! Zdjęcie cudowne.
    zapraszam do mnie http://aleksvndra.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Nie każdy dostrzega piękno. © 2018. Wszelkie prawa zastrzezone. Szablon stworzony z przez Blokotka