Świąteczne 3 w 1

Zacznijmy od początku. Chciałbym wszystkim życzyć Wesołych Świąt i radości z prezentów. Na początek przedstawi wam Alexandra z bloga http://alexamariani.blogspot.com/  jak obchodzi się święta w innych krajach.
W Anglii ozdoby świąteczne sprzedawane są już we wrześniu. Przy wigilijnym stole zakłada się papierowe korony co jest bardzo zabawne - nie wszyscy tak robią ale w większości tak jest.

Są jeszcze te "krakery" czyli coś takiego:


Ciągnie się z druga osoba i wypadają drobiazg. Ma to na celu zbliżać ludzi.
We Francji też święta są bardziej na luzie. Tutaj już kwestia jakie się ma zwyczaje w domu.
U mnie najwcześniej było tak ze wszystko przygotowywali dziadkowie i ich siostry czy bracia a cała reszta zjeżdżała się do nich. A 12 potraw to nie jest wyznacznik.
W Kanadzie nie obchodzi się Wigilii, jest natomiast 25 grudnia uroczysty obiad.

Kolejną częścią będzie małe zdradzenie wam co dostałam pod choinkę.
Na początek torba z Mohito, która naprawdę mi się podoba. Mikołaj się postarał.




Kolejno trochę ciuchów. Taki ładny komplecik bluzka i spódnica.



I świąteczne skarpetki.


Dostałam również perfumy w bardzo kobiecym kształcie.


Pod choinką również znalazłam ciekawą książkę, o której po Nowym Roku pojawi się coś ciekawego.


I oczywiście słodycze!





W komentarzu napiszcie jakie w dostaliście prezenty!

I  ostatnia część postu to piosenka mojej znajomej. Pracowała nad nią długo i bardzo bym prosiła, abyście w ten świąteczny czas posłuchali jej i udostępnili innym.



10 komentarzy :

  1. Ja dostałam:
    1. Zestaw do paznokci hybrydowych �� (już wypróbowany ��)
    2. Słuchawki
    3. Torbę na łyżwy
    4. Pare kosmetyków
    5. Klej na gorąco �� (niezbędny i bezprzewodowy ��)

    PS super ciekawostki o innych tradycjach i perfumy ��

    Szczęśliwego Nowego Roku ������������✈��������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawzajem! O ciekawie. A tworzysz coś, że niezbędny Ci jest klej na gorąco?

      Usuń
  2. Jesteś pewna, że w Anglii obchodzi się wigilię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pytanie do Alexandry, wyżej jako Amastria.

      Usuń
  3. MIkołaj widzę na wypasie! Na moje narzekać nie mogę, bo otrzymałam duuużo rzeczy do robienia zdjęć (na bloga oczywiście). Zapraszam do mnieee!!!
    PhiloCaro
    http://www.philocaro.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam świąteczne skarpetki :)
    wpadnij do mnie :*
    http://martienna.blogspot.com/2016/12/thank-you-santa-claus.html

    OdpowiedzUsuń

Nie każdy dostrzega piękno. © 2018. Wszelkie prawa zastrzezone. Szablon stworzony z przez Blokotka