Nie jesteś sam.

Gdy świat wali mi się na głowę,  czego potrzebuje? Drugiego człowieka. Żyjemy w stadzie. Musimy się trzymać razem. Wiem że razem nasze życie będzie kolorowe. Nie zostawiaj mnie nigdy więcej. Nie każdy człowiek przeżyje samotność. Czasem psychika wysiada, a ty nie masz do kogo się zwrócić. Mam radę. Może to nie modne, ale pomódl się. Uwierz nie jesteś sam. Masz za sobą Anioła Stróża. Krótka modlitwa, a działa cuda. Mi pomogła, to czemu miałaby nie pomóc i Tobie. Dasz radę. Trzymaj się!

6 komentarzy :

  1. przepiekne zdjecie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację.. Nie jesteśmy sami.. A samotność jest taka straszna.

    http://persevering.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tutaj to już tylko kwestia wiary :D może i ja nie mam swojego anioła stróża ale zastępują mi go luzie z którymi zawsze mogę porozmawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawda. Tak naprawdę nigdy nie jesteśmy sami

    OdpowiedzUsuń
  5. OUTLAW Masz rację czasem bliskie nam osoby są naszymi aniołami :) Więc nie koniecznie nie masz anioła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Nie każdy dostrzega piękno. © 2018. Wszelkie prawa zastrzezone. Szablon stworzony z przez Blokotka