Optymiści.

Jestem optymistką. A nie szarym zwykłym człowiekiem. Widzę kolory jeszcze lepiej niż normalni ludzie. Nazwać mnie kimś kto myśli o samobójstwie to grzech. Jak ktoś kto uważa życie za piękne, może mieć takie myśli? Wielu ludzi ma takie problemy. Dlatego kilka postów jest pesymistycznych. Ja chcę żyć jak najdłużej. Spełnić każde marzenie i coś osiągnąć. Mam za dużo do zrobienia by się poddać jak inni. Mój cel to Słońce. Dla nie których to nie jest nawet Księżyc. Gdy mam problemy widzę w nich same plusy. Uczę się czegoś nowego. Może czasem coś wyjdzie mi źle. Jestem tylko optymistką. Popełniłam błędy. Lecz mam dystans i z uśmiechem idę przez życie poprawiając zło.

1 komentarz :

  1. Również jestem optymistką jak również pozytywnie nastawiona do świata oraz ludzi

    OdpowiedzUsuń

Nie każdy dostrzega piękno. © 2018. Wszelkie prawa zastrzezone. Szablon stworzony z przez Blokotka