2017! Szczęśliwego Nowego Roku!

10...9...8...7...6...5...4...3...2...1...0 Nowy Rok!  Właśnie wybiła północ. 2017 już jest.
Rozpoczynam misję BYĆ SZCZĘŚLIWĄ W 2017 ROKU.
Rok temu dodałam identyczny post. Chciałabym podsumować co mi się udało, a co nie? Czego się nie spodziewałam, a co zaplanowałam.
Czy byłam szczęśliwa w 2016 roku? Myślę, że tak. Wiele się wydarzyło i zmieniło, czego przekonacie się czytając dalej. Jestem ciekawa czy wam udało się być w tym roku naprawdę szczęśliwi.



,,Pewnie patrzycie teraz na pięknie wybuchające petardy, bawicie się w wyborowym towarzystwie. Za chwilę to się skończy, minie cudowna impreza. Każdy pójdzie w swoją stronę, do szkoły, do pracy. W ferie znów odpoczniemy, lecz na krótkie dwa tygodnie. Minie zima, zacznie się wiosna. Kwiaty będą ślicznie kwitnąć. Zaczniemy coraz lżej się ubierać, zaczynać planować wakacje. W końcu nadejdą i one, upragnione. Pojedziemy na obozy, na wycieczki, na wyjazdy rodzinnie i samotnie. Będzie mnóstwo zdjęć. Jak co roku będziemy się żegnać. I nadejdzie wrzesień, uczniowie pójdą do szkoły. Będzie zimna lub ciepła złota jesień. I znów przyjdzie grudzień.''
To napisałam rok temu. I teraz znów się widzimy 1 stycznia, lecz kolejnego już roku.

Moim celem, który postanowiłam na początek 2016 było 12 tyś wyświetleń, jednak jest i o wiele więcej bo aż 20 tyś, a było zaledwie 6 tyś. Wasz również przybyło - 110 obserwatorów. Mam nadzieję, że kolejny rok przyniesie was jeszcze więcej na mojego bloga.
W 2017 roku w czerwcu skończę 18 lat. Będzie to mały przełom w moim życiu. Będę odpowiedzialna za siebie. Myślę, że w 2016 nauczyłam się odpowiedzialności, sama podróżowałam w oddalone ode mnie miejsca by dokonywać swoich celów, spełniać marzenia i rozdawać szczęście. W 2017 chcę zrobić coś co zapamiętam na całe życie. Co? Wkrótce się dowiecie.



Let's do it!
Czy dokonacie swoich celów, postanowień. A może właśnie coś postanowicie? Chętnie w komentarzach poczytam wasze postanowienia noworoczne. Moje to jedynie szczęście, jednak po tym słowem kryje się bardzo wiele m.in. blog, miłość, nauka, przygody, wakacje, kolejne święta, a przede wszystkim marzenia, które mam zamiar spełnić.

To tyle ode mnie na dzisiejszy Nowy Rok. Pamiętajcie! Jaki Nowy Rok taki CAŁY Rok.

Życzę Wam w 20167 roku dużo uśmiechu i szczęścia! Najważniejsze! Spełnienia marzeń! :D Oby ten weekend trwał najdłużej w całym waszym życiu!

3 komentarze :

Nie każdy dostrzega piękno. © 2018. Wszelkie prawa zastrzezone. Szablon stworzony z przez Blokotka