Nie zapomnij wiosny.

Pamiętaj kto jako pierwszy otulił cię ciepłem. Kiedy mogłeś zrzucić z siebie wszystko i nie myśleć jak bardzo zima ci dokuczyła. Wszystko staje się piękne. Rozwija się nowe życie. Teraz jest idealnie. Nie czujesz upału jak w lato, nie mokniesz w deszczową jesień, nie zamarzasz na przystanku mroźną zimą. Wiosną po prostu cieszysz się słońcem. Uśmiech na twej twarzy pojawia się już przy 10 stopniach Celsjusza. Możesz planować wakacje, jeszcze jest nadzieja, że będziesz na nich wyglądać perfekcyjnie. Masz jeszcze czas, by spokojnie iść przez las i przemyśleć wszystko co cię zdręczy. Nie martwisz się tak bardzo jak w innej porze roku. Jeśli jednak wciąż biegniesz i nie widzisz tego pierwszego motyla na twym ramieniu, zatrzymaj się! Nie goń go. Poczekaj aż sam podleci i pomyśl, że jesteś nim. Jesteś wolnym motylem, możesz lecieć gdzie tylko chcesz. Gdzie polecisz?


10 komentarzy :

  1. Oj tak, pod czas tak pięknej pogody wszystko budzi się do życia. Teraz tylko czekać na astronomiczną wiosnę a potem tylko coraz cieplej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna jest najlepszą porą roku! Zawsze z niecierpliwością czekam na tą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój wpis jest piękny i nie ukrywam, że wniósł sporo radości do mojego życia i zmienił je na lepsze. Czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj po tych 16 stopniach i słoneczku nie da się o wiośnie nie myśleć :D
    Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj uwielbiam wiosnę i czekam na nią z utęsknieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna to niewątpliwie moja ulubiona pora roku - nie za zimno, nie za ciepło. Żadnych problemów z krwotokiem z nosa, jak to bywa w upały.

    Na zdjęciach, idealnie złapałaś początki wiosny - super !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosna to najpiękniejsza pora roku! Te wszystkie kwiaty,drzewa i w powietrzu ta woń.Aż miło popatrzeć❤
    Zdjęcia rewelacyjne!!!
    Pozdrawiam Darriska

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeremi Przybora powiedział kiedyś: "Ja zawsze byłem za wiosną. Bez względu na porę roku" - i ja się z nim w 100% zgadzam ;)

    OdpowiedzUsuń

Nie każdy dostrzega piękno. © 2018. Wszelkie prawa zastrzezone. Szablon stworzony z przez Blokotka