Poetycka dusza


,,Zmiana''
Widzę kwiatów piękny pęk.
Dalej ukazuje się drewniany sęk.
Ogród piękny jest twój. 
Nie tak zaniedbany jak mój.
Muszę wypielić go z chwastów. 
Jest pełen kontrastów. 
Gdy porządek zarządzę.
Przypadkiem sól potrącę.
I w chleb ona spadnie.
Nie zostanę dłużej na dnie. 
Rozpocznę nowy rozdział.
Podporządkowany w mym życiu dział. 



,,21 czerwca''
Lato w końcu nadeszło.

To co złe i zimne odeszło.
Słońce nas otula.
Chłopak dziewczynę przytula. 
Razem pobiegniemy do lasu.
By zatańczyć mamy mało czasu.
Kwiaty mają dzisiaj wielką moc.
Nadchodzi świętojańska noc. 
,,Zaklęcie''
Naturo piękna, co cieszysz mój wzrok.
Każdy dzień jest piękny i nagle nadchodzi mrok.
Ochroń mnie tarczo z przejrzystej dobroci.
Przed złą energią, co w burzy najczęściej grzmoci.
Jest cisza i spokój.
Nigdy nie znajdzie się tutaj niepokój.
Podmuch wiatru uniesie mnie z lekkością. 
A wody strumyk przyjmie mnie z delikatnością.
Ogień nigdy mnie nie popatrzy.
Ziemia odda mi swych ochroniarzy.
Dobro mnie wypełnia.
Bezpieczeństwo mą przestrzeń przepełnia.


Powyższe wiersze podlegają ochronie prawnej na mocy ustawy o prawie autorskim.
Ochrona prawa autorskiego jest chroniona z mocy prawa.


2 komentarze :

  1. Fajnie się czyta Twoje wiersze, napisane z taką lekkością :)

    Też kiedyś pisałam wiersze, ciekawy sposób na spędzenie czasu kiedy głowa pełna pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę każdemu takiej poetyckiej duszy, mi pisanie wierszy nigdy nie wychodziło...

    OdpowiedzUsuń

Nie każdy dostrzega piękno. © 2018. Wszelkie prawa zastrzezone. Szablon stworzony z przez Blokotka