Jak poznać nowe osoby?

Wiele osób w dzisiejszym świecie nie potrafi nawiązać nowej znajomości. Ciągle siedzimy w telefonach i nawet nie zauważamy, że dookoła jest tyle osób, które moglibyśmy poznać. Chciałabym wam doradzić, co można zrobić w takiej sytuacji, kiedy chcemy kogoś poznać, ale zbyt się boimy.

WERSJA LIGHT
Jeśli teraz wszyscy siedzą w Internecie to wykorzystaj to. Dołącz do grupy na Facebooku, która jest o tym co cię interesuje. Lubisz książki? Dołącz do grupy z książkami. Lubisz motoryzację - dołącz do takiej grupy! Są też ogólne grupy, np. same dziewczyny, dziewczyny- bez tabu. Jest wiele grup, gdzie możesz kogoś poznać!

DOŁĄCZYŁAM I CO TERAZ?
Poszukaj postów mówiących o konwersacji na Messengerze, może ktoś stworzył typowo z Twojej okolicy? Jeśli nic takiego nie znajdziesz to musisz zdobyć się na odwagę i napisać taki post. Ktoś na pewno będzie chciał dołączyć do rozmowy. Stwórz taką konwersacje i do dzieła. Podpytuj czym interesują się inni, ile mają lat, jakie mają plany na wakacje, na przyszłość, wspominaj też o sobie. Rozmowa sama się potoczy.

ROZMOWA I CO DALEJ?
Jeśli już kogoś dobrze poznasz, możesz umówić się w neutralnym miejscu na spotkanie. Jeśli chodzi o Warszawę, to bardzo popularne do spotkań są Złote Tarasy, bo są w centrum i prawie każdy je kojarzy. To także bezpieczniejsze, jeśli spotkasz się w miejscu publicznym. Osoba, która nie jest godna zaufania i coś kombinuje, najpewniej nie zgodzi się na spotkanie w takim miejscu. Nigdy nie idź do kogoś, kogo spotykasz 1 raz w życiu na żywo, do jego domu. Warto zachować ostrożność!!

MÓJ PRZYKŁAD
Ja w ten sposób poznałam moją koleżankę. Poznałyśmy się na grupie. Ona napisała, czy możemy się spotkać, bo słyszała, że mieszkam pod Warszawą. I już ponad rok się spotykamy i bardzo dobrze dogadujemy.



WERSJA HARD
To sposób na poznanie osób w miejscu, w którym akurat się znajdujesz. Wypatrujesz osobę, która jest sama. Wygląda przyjaźnie i wiesz, że się nie śpieszy.

O CZYM ZACZĄĆ ROZMOWĘ?
O głupotach. Zobacz jak się druga osoba ubrała. Za komplementuj jej ubiór, lub makijaż. Spytaj co tutaj robi? Przedstaw się podając rękę. Wrzuć do rozmowy wątek o sobie, np. że właśnie robisz zakupy na imieniny cioci. Pamiętaj, aby słuchać drugiej osoby i z jej wypowiedzi wyciągać rzeczy, o które możesz zapytać.

MÓJ PRZYKŁAD
Tego dnia jechałam do koleżanki do Płocka. Stałam już przy busie. I zauważyłam miło wyglądającą brunetkę. Spytałam dokąd jedzie. Co tutaj robiła? Czy często jeździ busem? Ale pamiętajcie, aby nie nawalać pytaniami jak maszyna, tylko wplątywać je w rozmowę. Kiedy osoba mówi, że przyjeżdża tu na studia, to możesz spytać co studiuje. Dziwnie by wyglądało jakby ktoś mówił o studiach, a ty nagle spytasz, czy lubi nosić plecak, bo właśnie zauważyłaś/eś, że ta osoba, ma go na plecach.

KONTAKT NA PRZYSZŁOŚĆ
Niestety w większości z ludźmi poznanymi spontanicznie nie mam kontaktu. Pomimo, że wymienialiśmy się obserwacjami na Instagramie, czy dodaliśmy się do znajomych, to zapominamy o tym i dalej popadamy w pęd życia. Więc jeśli już kogoś tak poznajecie, zadbajcie, aby tą znajomość rozwinąć, oczywiście nie narzucając się. Przecież, nie zawsze mógłby, ktoś was polubić.

PORADY DO PRZYSZŁEJ WSPÓLNEJ KAWY
- Nie bój się! Kiedyś będziesz myślał/a, co by było gdyby. A tak będziesz wiedział. Nic się nie stanie, jeśli się z kimś nie polubisz od razu. Kto nie ryzykuje ten nic nie ma.
- Nie mów tylko o sobie! Warto spleść w rozmowę wątek o sobie, ale bardziej ludzie lubią być słuchani, ani zagadywani na śmierć.
- Nie mów: ,,spoko, ok, yhym, to fajnie''. Ludzie będą to odbierać jako olanie ich. Warto wymyśleć coś dłuższego, np. ,,Bardzo interesujące, może powiesz coś jeszcze?'' Dobrym rozwiązaniem jest pytanie o szczegóły.
- Jeśli druga osoba pyta o Ciebie, nie mów: ,,A nie ważne, nic się u mnie nie dzieje''. Skoro ta osoba pyta to jest ciekawa i chciałaby poznać też Ciebie. Daj osobie zapytać także o Ciebie!
- Jeśli kogoś bardzo polubiłeś, nie zapomnij wymienić się Facebookiem, czy Instagramem, a może jak kiedyś numerem telefonu?

Mam nadzieję, że teraz większość z was pozna dużo nowych ludzi, szczególnie, że teraz są wakacje i mnóstwo okazji do tego!!

Do postu zainspirował mnie komentarz od czytelniczki. Serdecznie pozdrawiam!


Jeżeli chcecie pogadać o poznawaniu nowych ludzi. Czy po prostu pogadać to piszcie na moim Instagramie _palilinka_

Osobo, która napisała tamten komentarz odezwij się do mnie na Instagramie jestem ciekawa Twojej sytuacji płciowej. ;)

Miłego Dnia!!

7 komentarzy :

  1. Ciekawy wpis. Dużo fajnych, życiowych porad. Ja idąc aktualnie do liceum właśnie nad tym się zastanawiam, jak my się wszyscy tam poznamy :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W nowej szkole łatwiej kogoś poznać, bo jest wiele orgaznizowanych integracji, czy też samo gadanie o lekcjach to sposób na bliższe poznanie kogoś.

      Usuń
  2. Bardzo przydatny wpis. W dzisiejszych czasach, pomimo dostępu do internetu i teoretycznie większych możliwości do poznawania ludzi o podobnych zainteresowaniach, wiele osób czuje się samotnych. Boimy się wchodzić w nowe relacje, podejść do kogoś i porozmawiać. Boimy się odrzucenia, brakuje nam pewności siebie.

    Dodałabym jeszcze pozytywne nastawienie i przede wszystkim samą chęć poznania kogoś nowego. Bez tego ani rusz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od początku postu, założyłam, że osoby to czytające chcą kogoś poznać i są do tego pozytywnie nastawione. Dziękuje za miły komentarz. ;)

      Usuń
  3. swego czasu nie był to dla mnie żaden problem, żeby poznać kogoś nowego, mimo mojej wrodzonej nieśmiałości. ;) teraz już nie miewam takich problemów, bo i też mniej ludzi mam ochotę poznawać. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm pamiętam jak byłam mega nieśmiała i zawsze to ktoś musiał mnie pchnąć do przodu, żebym zrobiła cokolwiek. Dzisiaj to taka trochę nawet rozgadana jestem. W sensie podejść do kogoś tak o i coś powiedzieć dalej jest dla mnie trudne do wykonania, ale jeżeli znajduje się w jakiejś sytuacji, w której nie tylko ja uczestniczę to zawsze coś tam zaczepie :D Ważne jest, żeby nie zmuszać się do poznawania kogoś i żeby nie być zbyt nachalnym, to może kogoś zniechęcić. Fajnie gdy rozmowa zaczyna się tak naturalnie :) Super post!

    OdpowiedzUsuń

Nie każdy dostrzega piękno. © 2018. Wszelkie prawa zastrzezone. Szablon stworzony z przez Blokotka