5 sposóbw na nudę

Kiedy chodzimy do szkoły, czy regularnie do pracy to zawsze mamy rozplanowany czas, często jest go nawet za mało. A kiedy nadchodzą wakacje mamy tego czasu ZA DUŻO!

1. W obecnych czasach najprostszym rozwiązaniem jest przeglądanie Internetu dla zabicia czasu. A to śmieszny filmik o kotach, a to Stuu dodał MILION BOKSEREK NA TYŁKU! Zaraz obok na ponad milionowym koncie Blowka STODOŁA W KULKACH Z WODĄ! HAHA! ALE UBAW! Potem na liście proponowanych pojawia się piosenka o niczym. O SUPER NIE TRZEBA ROZUMIEĆ O CO W NIEJ CHODZI! Taki sposób na nudę wybiera teraz większość młodzieży. Głowa w telefonie a place zabaw puste.



2. Powiem wam w tajemnicy, że ja ostatnio zapomniałam o telefonie. Zostawiłam go w domu i nie potrzebowałam go, aby lepiej się bawić. Zwróciłam uwagę na to, aby spędzić czas z najlepszymi osobami, a nie z telefonem. Dla mnie telefon to tylko pisanie z ludźmi za którymi się tęskni. Pokazywanie swojej pasji innym. Jeśli masz znajomych obok, to możesz zostawić na ten moment telefon i wczuć się w rozmowę w 100%. Sposób na nudę wyraża się jednym słowem: PRZYJACIELE.

A co jeśli przyjaciele nie mają czasu? Wyjechali? A może ich ktoś nie ma?

3. Jeśli twoi znajomi w danym czasie nie mają chwili dla Ciebie to poświęć się swoim pasjom. Każdy musi też mieć czas dla siebie, a rozwijanie swoich umiejętności i dążenie do celów to najpiękniejszy sposób na nudę. Kiedy mnie łapie nuda to sięgam za aparat i robię zdjęcia, a potem je obrabiam. Przyjemne i w dodatku rozwijam swoje portfolio.



4. Jeśli jednak nie masz przyjaciół i znudziło ci się już codziennie robienie tego samego to po prostu wyjdź na miasto, przejdź się do centrum handlowe i poznaj nowych ludzi. Zagadaj co tutaj robi i wgl. Sposobów na poznanie nowych ludzi jest mnóstwo. A może właśnie wtedy poznasz przyjaciela na całe życie, albo przyszłego partnera czy partnerkę. To nie prawda, że teraz tylko, aby poznać miłość trzeba mieć tindera, czy badoo. Chociaż można tam spotkać osoby, które już znamy i odnowić kontakt i nagle może coś z tego wyjść. Sama coś o tym wiem. ;)



5. Czytaj! Oglądaj seriale! Filmy! I wynoś wnioski z tego. Pomimo, że procent czytelnictwa teraz spada, może warto spróbować podnieść statystyki. Kto z was lubi czytać? Mam nadzieję, że sporo osób, bo niedługo pojawi się WAKACYJNE OPOWIADANIE. Możecie pisać w komentarzach własne sugestie, co może się w nim znaleźć.

Mam nadzieję, że nuda wam już nie groźna! Zostawcie komentarz i szybko wsiadajcie na rowery po nową przygodę!

4 komentarze :

  1. U mnie ruch to świetny sposób na nudę ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh... szczerze nie pamiętam, kiedy się ostatnio nudziłam. Nie znam tego zjawiska! ;D
    Masz bardzo fajnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może w następnych wpisach coś związanego z poznawaniem nowych ludzi? :) Niestety trudno mi się przełamać że względu na moją sytuację płciową..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jak się nudzę to biorę telefon i robię zdjęcia :3 Potem wracam do domu, włączam komputer i je obrabiam :D

    OdpowiedzUsuń

Nie każdy dostrzega piękno. © 2018. Wszelkie prawa zastrzezone. Szablon stworzony z przez Blokotka