Jaki dzisiaj jest dzień? - "Powrót do przyszłości"

21 października 2015 roku. Właśnie dzisiaj Marty McFly i szalony profesor Emmett Brown wylądują w naszej rzeczywistości. Uwielbiam ten film z niecierpliwością czekałam na dzisiejszy dzień. Pewnie już każdy czytał artykuły o tym co się sprawdziło a co nie. Niestety w tym filmie nie przewidzieli okrutnej ery telefonów, internetu...
Ja jednak chciałam zwrócić uwagę na coś innego. Jak szybko mija czas. Pamiętam jako małe dziecko oglądałam ten film i to była odległa przyszłość. Zastanawiałam się co zrobię tego dnia? Wsiąde na moją latająca deskę i pojadę na colę z przyjaciółmi. I spotkamy Martiego. A może będę się przyjaźnić z Jego córka?  Marzenia... Chyba wszystko w moich wyobrazeniach się nie sprawdziło. W życiu ludzi prawdę mówiąc nic się nie zmieniło. Niby technologia nas wręcza w większości rzeczy, lecz i tak czasu mamy coraz mniej... Najsmutniejsze co ukazuje ten film innego od rzeczywistości jest grupa przyjaciół mająca deski i wszędzie razem. Dzisiaj każdy siedział by w telefonie i nic by go nie obchodziło czy ktoś wszedł czy wyszedł. Jestem ciekawa czy zrobi ktoś film o kolejnej przyszłości za 30 lat? Co czeka nas dalej? Rozwój technologiczny czy wojna? Tak na koniec spojrzałam teraz za okno i pada. Przypomina mi się scena jak oni lecą samochodem i mocno leje. Tu muszę przyznać rację. Pogodę przewidzieli.

Zastanawiałam się jakie zdjęcie wkleić. I stwierdziłam że idealny będzie nasz stadion narodowy, który jest znakiem przyszłości.

1 komentarz :

Nie każdy dostrzega piękno. © 2018. Wszelkie prawa zastrzezone. Szablon stworzony z przez Blokotka