Pasja.

Pasja jest najważniejsza w życiu. Każdy ją ma lub nie długo ją znajdzie. Jako mała dziewczynka myślałam że talent ma się tylko w rysowaniu, śpiewaniu czy tańczeniu. Tym się zazwyczaj zachwycali nauczyciele i dorośli. I gdy już myślałam, że jestem totalnym beztalenciem postanowiłam opisać koleżance swoje życie w postaci opowiadania. Spodobało się. Następnie napisałam o mojej klasie w gimnazjum. Także dostało wiele pochwał. Zauważyłam że pisanie książek, opowiadań to wielki talent. Lecz nie tylko mój talent jest wyjątkowy. Każdy ma swój idealny. Znam osoby, które kochają ścigacze, motocykle i wszystko co jeździ szybko. To też talent. Nie każdy umie tak sprawnie nimi tryftować lub majsterkować przy swojej pasji. Mogę godzinami wymieniać najróżniejsze talenty. Każdy jest inny, każdy jest niesamowity. Nie pozwólcie zgasić w sobie pasji. Bo to jest cel życia, aby robić to co się kocha.

1 komentarz :

Nie każdy dostrzega piękno. © 2018. Wszelkie prawa zastrzezone. Szablon stworzony z przez Blokotka